Iscariotteh’s Spring

25 Mar

Va povesteam acum cateva zile,cat de mult imi place primavara,imi place soarele si caldura linistita ,mangaietoare…cantecul pasarilor care ne aminteste ca de acum inainte avem voie sa purtam hainute mai subtiri si sa ne invelim in culori calde …

Asa ca am profitat de aceasta zi superba si am facut poze noilor accesorii pe care le-am pregatit special pentru voi si pentru aceasta primavara. Sunt accesorii unicat,si de asemeni ceva nou si pentru mine,sunt …multifunctionale…din dantela tulle,matase,organza,margelute pictate manual ,cristale swarovski ,perle …mai ales…flori…dar veti afla mai multe despre fiecare in post-urile ce urmeaza🙂

Enjoy!

P.S. siii…cadou de la mademoissele Primavara…caldura muzicala ;))

Leave a Reply

