First days in Bucharest…

13 Oct

Noi inceputuri, locuri noi si oameni noi, odata cu primele zile de Master in Bucuresti, dupa o vara agitata pliiiina de griji, am intrat cu bine la cele doua mastere la care visam de mult…Grafica la UNARTE si Managementul Institutiilor Mass-Media la Universitatea Bucuresti…
In ciuda imaginii proaste pe care mi-o formasem si poate mi-o formasera chiar, ceilalti, acest oras semi-gri-semi-trist mi-a lasat un gust dulce amarui ca niste visine de toamna, am vazut locuri si oameni frumosi, e un loc mai cald decat ma asteptam si o experienta in totalitate noua pentru mine…Imaginile va vor povesti mai multe despre mine aici.

Siiii…astazi am facut paine foccacia cu ulei de masline,verdeturi,ceapa si mac

Leave a Reply

