Purple Elegance

6 Dec

Dupa cum bine stim cu totii, in noaptea ce tocmai a trecut a venit Mos Nicolae, cel care ne aduce mereu cadouri dar si cel care ne indeamna sa le facem cadouri celor dragi.

Tot cu aceasta ocazie, o draguta domnisoara, a venit cu propunerea de a o ajuta sa ii faca un cadou special mamei sale.

Un set de clamite cu trandafirasi si pietricele semipretioase asortate,data fiind nuanta florilo am optat si pentru cateva pietricele de quartz stralucitoare, montate pe cate o baza de bronz foarte rezistenta.

Pret: 25 ron/set

4 Responses to “Purple Elegance”

  1. albu simona December 17, 2011 at 1:22 pm #

    OAU!!!1 25 ron 2 agrafe, preturi accesibile?
    ok, sa facem un mic calcul.
    Agrafa – 1 ron bucata = 2 ron
    trandafirasii de pe agrafa – sunt facuti din fimo. Un pachet de fimo este 6 lei si poti face sute de asemenea trandafirasi. Sa zicem o treime din cat costa pachetul, deci, trandafirasii – 2 ron
    pietricelele – 4-6 lei un sirag cu vreo 70 bucati, = 1 ron
    Mai punem 1 ron si lipiciul,
    Pana acum, materialele = 6 ron. Punem si munca ta, 5 ron, punem si 4 ron faptul ca aunci cand ai copt trandafirasii ai folosit curent electric pentru cuptor.
    Un total eu zic satisfacator de 15 RON – 2 agrafe pentru care ai muncit 5 minute.
    asa incat, inca o data. PRETURI ACCESIBILE??????????????????????????/

    • "Iscariotteh's"by Elena-Greta Apostol December 18, 2011 at 8:11 pm #

      Multumesc frumos!
      Sunt persoane care apreciaza produsele de calitate si bun gust,chiar daca sunt din fimo, fimo nu inseamna doar cercei pentru fetite de 12 ani cu pisicute,inseamna si mici povesti,opere de arta, la care te asigur ca nu ai cum sa muncesti 5 minute, cred ca stii ce inseamna sa stai sa faci petala cu petala un trandafir perfect, sa gresesti…sa refaci pana iese, sa il coci in 3 etape si sa il lacuiesti ca sa nu se sparga dupa o saptamana, sa montezi cu o penseta fiecare pietricica pe rand ca intr-un mic puzzle,dar mai ales sa le faci cu drag si sa crezi in ceea ce faci:) sa creezi un obiect care sa aduca un zambet pe chipul cuiva inainte de a-ti aduce tie satisfactia a 25 de ron…cu care …nu poti face asa multe

      Sarbatori fericite,linistite si mai ales odihnitoare iti doresc Simona:)

  2. albu simona December 19, 2011 at 2:19 pm #

    Buna
    Mi-ai raspuns ca o doamna, tocmai de aceea iti mai scriu o data, pentru ca nu vreau sa ma vezi doar ca o barfitoare care nu iti apreciaza munca.
    Este imposibil sa nu iti apreciez munca, din moment ce si eu ma ocup cu acelasi lucru. Tocmai de aceea am stiut exact pretul materialelor, si in nici un caz nu consider Fimo o prostie, din moment ce si eu fac din el lucruri minunate.
    Si eu ma luminez la fata cand vad ca lumea imi apreciaza munca, iar ce este cel mai important ca aceste produse nu sunt de serie, din contra unicate, sau in foarte putine exemplare. Tocmai de aceea nici mie nu mi-ar placea sa le vand pe nimic.
    Totusi, tocmai ca sunt in bransa, consider ca ai preturile prea mari. Eu niciodata nu am dat 2 agrafe asemanatoare cu ale tale cu mai mult de 15 RON. Imi place sa fiu respectata pentru munca mea, dar imi respect si clientul cu preturi cu adevarat accesibile.
    Atata tot

Leave a Reply

