Fair Weekend-part I -Art Heart Special xmass art and fashion design fair@Fabrica

19 Dec

A fost tare dragut la Fabrica cu cei de la Art Heart….am cunoscut artisti minunati de pe mainile carora ies niste lucrusoare absolut minunate, ne-am distrat si ne-am intins la povesti facute de mana…si desi vremea de afara nu a fost cea mai vesela si calduroasa, am avut noi grija sa facem o atmosfera numai buna sa te simti ca acasa, cei care au trecut pe acolo stiu despre ce vorbesc…Va las acum cu pozele sa va povesteasca mai mult despre ce am facut pe acolo.

Siii…thank you Iona Runoiu, pentru pozele astea superbe!

Pentru ca va vorbeam despre oamenii minunati pe care i-am cunoscut pe aici…va fac si cateva recomandari…asa ca sa nu uitati sa trageti cu ochiul la rochitele atat de feminine ale fetelor de la Zaza Boutique , minunile crosetate cu drag si spor de o fiinta atat de dragalasa de la Incrafts , dar sa nu uit de unghiutele pictate de Epurash .

Bisous!

Leave a Reply

