Fair weekend -part II-@ Târgul & Atelierul de Crăciun! by Revista Atelierul

19 Dec

Desi am petrecut doar  o zi impreuna m-am indragostit in totalitate de atmosfera pe care ti-o transmite echipa Revistei Atelierul !

Aici am avut din nou ocazia sa cunosc artisti ce fac lucruri fabuloase, migalite si lucrate pana la perfectiune, culori vesele, muzica blanda numai buna sa iti incante urechile, intr-o casuta ca din povesti, pe masura evenimentului, Attitude Art Ballet Studio .

Am mancat clatite delicioase cu dulceata home-made, si am pictat globuri, si tot aici ati putut vedea cel mai simpatic bradut cu ornamente 100% handmade.

Globuletul meu pictat cu craciunite si mult mult sclipirici auriu…defapt e praf de zane…dar shhh! e secret!

Casuta pe care in cele din urma am primit-o cadou…<3

Si daca tot v-am obisnuit cu recomandarile va invit sa vedeti cele mai simpatice accesorii crosetate,dar si cele mai originale cutiute pentru cadouri facute de cei de la Atelier 44 (eu personal sunt o fana declarata oficial…si ador cercelusii cu filet !) , cat si accesoriile incantatoare ale Ralucai Dumitriu care face niste bratarici ge-ni-a-le!

Leave a Reply

