Cookies cu ciocolata, ghimbir si susan

23 Jan

Weekendul acesta am incercat o noua reteta,ma gandeam la ceva usor, dulce si care sa nu iti rapeasca foarte mult timp…

O reteta de cookies…a fost cea mai potrivita!

Nu aveti nevoie de foarte mare lucru :

1 cana de zahar

1pachet de unt

1 pliculet de praf de copt

faina cat cuprinde

50 de grame de ghimbir proaspat

1 ciocolata

100 de grame de susan.

 

Inainte de toate am facut aluatul rezultat din amestecul de faina,zahar si unt, iese un aluat foarte fraged si usor.Puteti adauga orice fel de arome preferati, eu am pus o sticulata de esenta de rom, care a mers de minune cu toate celelalte 3 arome si un pliculet de praf de copt care i-a facut mai pufosi.

Dupa ce am lasat putin aluatul la odihnit l-am impartit in 3 pariti egale, pentru cele trei tipuri de biscuiti.

O parte am amestecat-o cu o ciocolata facuta bucatele, o parte cu cele 50 de grame de ghimbir dat prin razatoare si o parte cu susanul.

Am intins cate o foaie din fiecare aluat si am inceput sa tai biscuitii in forme rotunde, i-am pus in tava tapetata cu faina, si la copt cu ei.

Grosimea lor sa nu depaseasca 3mm,pentru ca la cuptor vor mai creste.

Au stat cam 10 minute la foc mediu,se coc foarte foarte repede asa ca aveti mare grija sa nu ii ardeti.

I-am lasat sa se raceasca inainte de a-i pune frumos pe un platou, iar pe cei cu ghimbir,fiind putin mai picanti i-am pudrat cu o lingura plina cu zahar pudra cu aroma de vanilie.

Mult spor si pofta din plin!

Leave a Reply

