Ce-am mai facut de cand nu ne-am vazut…

1 Jun

Am primit cele mai frumoase flori de ziua mea…

Am inceput zile perfecte cu ganduri bune si flori culese dis-de-dimineata…

lustratie-ilustration-iscariotteh-elena-greta-apostol-dirty-nasty-wild-alice-in-wonderland-hat-alice-in-tara-minunilor-tea-ceai-noptiera-schita-sketchbook-sketch-fashion-inspiration-cre1.jpg

Am desenat mult mult mult…si asa s-a nascut continuarea seriei cu Alice…

Am fost la Palatul Copiilor,impreuna cu Institutul de Psihoterapia Adleriana, unde ne-am bucurat de zambetele celor mai jucausi si veseli copii…

Am fost cuceriti tot la Palatul Copiilor de cele mai ispititoare dulciuri…

scariotteh-elena-greta-apostol-ramona-covrig-anda-pacurar-elena-serban-ippa-in-bucuresti-psihoterapie-adleriana-targ-fair.jpg

Am cunoscut o serie de persoane minunate care la randul lor au cunoscut bijuteriile Iscariotteh, la cursul lui Frank Walton tinut la Hotel Ramada in Bucuresti…

Am facut-o pe Amerinda-pisica nebuna-paper weight…

si m-am delectat cu culorile verii summer colors iscariotteh elena-greta apostol photography street bucharest romania bucresti floare vara inspiration.jpg

Si m-am delectat cu culorile de mai…

si m-am delectat cu culorile verii summer colors iscariotteh elena-greta apostol photography street bucharest romania bucresti floare vara inspiration.jpg

La finalul lunii l-am cunoscut si pe M, cel care avea sa imi faca diminetile mai zambitoare in fiecare zi din internship-ul pe care abia ce l-am inceput la Graffitti BBDO(sa-mi tineti pumnii)!

M&M iscariotteh elena-greta apostol Graffitti BBDO Skethcbook morning dimineata bucuresti bucharest fun .jpg

Leave a Reply

