Image

Apple Pudding Cake

19 Aug

Apple pudding cake

Haideti sa va povestesc despre o reteta delicioasa, foarte usoara si extrem de racoritoare.

Un tort de mere, fara blat, pe baza de mere,budinca si bezea.

Pentru ca totul sa se desfasoare mai repede ca recomand sa folositi o budinca instant, eu am folosit un amestec dintr-o budinca de frisca si una de caramel, trebuie sa recunosc ca am adaugat si ceva mai mult zahar, dar a fost delicioasa.

Asadar,avem nevoie de:

-2 plicuri de budinca

-1litru de lapte

-1 kg. de mere

-4 albusuri de ou

-jumatate de pachet de unt

-zahar dupa preferinte

-scortisoara dupa preferinte

Dupa ce am preparat binecunoscuta reteta de budinca, am lasat-o sa se raceasca si am amestecat-o cu o lingurita de scortisoara,aceasta a fost adaugata apoi peste merele caramelizate in ultimele 15 minute la cuptor.Le-am taiat felii si le-am lasat sa se coaca sub un strat generos de zahar si scortisoara.

Peste budinca bine intinsa, am adaugat jumatate de pachet de unt taiat cubulete si astfel am mai lasat tava in cuptor pentru vreo 15 minute, am amestecat intre timp albusurile de ou cu putin zahar siiii…ghiciti ce? da, tot scortisoara, se pare ca eu nu ma pot satura.

Cand spuma acestora a devenit suficient de densa ca pentru bezele, am intins-o bine bine peste budinca si merele caramelizate.

Au mai stat astfel cam 10 minute si gata, am lasat-o sa se raceasca iar intr-o singura seara tot tortul meu de mere s-a terminat.

Spor sa aveti!

Leave a Reply

